TOURER LIFT

FORD

HOOG RIJCOMFORT, DYNAMISCH EN AANTREKKELIJK



Wat de Tourer Ford zo speciaal maakt:


Het Ford chassis, dat vorig jaar al werd geïntroduceerd in het segment van de kampeerauto's, vindt nu ook zijn plaats in het Tourer-gamma. Het Ford basisvoertuig is bijzonder populair vanwege de veiligheidsassistenten, het interieurdesign en het grote rijcomfort. De nieuwe H 664 G onderscheidt zich van de andere Tourer indelingen door zijn dynamische look en biedt 3 slaapplaatsen.


De vloeiende overgang van het passagierscompartiment naar het woongedeelte is typisch LMC, de brede toegangsdeur, de standaard dieselverwarming en de praktische uittrekbare hocker vervullen comfortvereisten en maken het gezellig en huiselijk. Net als de andere Tourer-modellen heeft de H 664 G een bijzonder plat ontwerp. Het populaire hefbed verdwijnt in ingeschoven toestand elegant in het plafond, is indien nodig snel beschikbaar en neemt geen kostbare ruimte in beslag. 



Maak nu kennis met onze nieuwe Tourer indeling!


FLEXIBEL EN LICHT

INDELINGEN VAN DE TOURER EN TOURER LIFT


H 664 G



Slaapplaatsen

3

Standaard / Max.


Lengte 706 cm


Breedte 232 cm


Hoogte 283 cm


Stahoogte max. 198 cm


Gewicht in rijklare toestand

3035 (2883 - 3187)*1



Prijs vanaf *)


€ 103.400

*) Alle prijzen zijn adviesverkoopprijzen in EUR, gebaseerd op de Nederlandse verkoopprijzen inclusief de onvermijdbare kosten en kosten voor transport. Prijzen in andere landen kunnen afwijken als gevolg van valuta, landspecifieke BTW, landspecifieke specificaties, on-the-roadheffingen of invoerrechten. Neem contact op met uw plaatselijke dealer voor de toepasselijke prijzen, belastingen en invoerrechten voor uw land.

*1 De opgegeven massa in rijklare toestand is een standaardwaarde die in de typegoedkeuringsprocedure is vastgesteld. Ten gevolge van fabricagetoleranties kan het feitelijk gewogen massa in rijklare toestand afwijken van de hierboven vermelde waarde. Afwijkingen van maximaal +/- 5 % van de massa in rijklare toestand zijn wettelijk toegestaan en mogelijk. Het toelaatbare bereik in kilo's staat tussen haakjes na het massa in rijklare toestand. De door de fabrikant opgegeven massa voor optionele uitrusting is een berekende waarde voor elk type en elke indeling, die LMC gebruikt om het maximumgewicht te bepalen dat beschikbaar is voor de in de fabriek gemonteerde optionele uitrusting. De beperking van de optionele uitrusting is bedoeld om ervoor te zorgen dat het minimale nuttige massa, d.w.z. het wettelijk voorgeschreven vrije gewicht (laadvermogen) voor bagage en achteraf gemonteerde accessoires, feitelijk beschikbaar is voor de nuttige massa op de door LMC geleverde voertuigen. Het effectieve gewicht van uw voertuig af fabriek kan alleen worden bepaald wanneer het aan het einde van de productielijn wordt gewogen. Indien in uitzonderlijke gevallen uit de weging blijkt dat de feitelijke nuttige massa als gevolg van een toelaatbare gewichtsafwijking onder de minimale nuttige massa ligt, zullen wij samen met uw dealer en u nagaan of bijv. gewichtsverhoging mogelijk is, of het aantal zitplaatsen moeten verminderen of optionele uitrustingen moeten verwijderen. De technisch toelaatbare maximummassa van het voertuig en de technisch toelaatbare maximummassa op de as mogen niet worden overschreden.

Neem contact met ons op

Share by: